Hμερολόγιο για τα καλά, τα στραβά και τα ανάποδα της θαυμάσιας περιοχής Χαμοληάς Βραυρώνος, του Δήμου Μαρκοπούλου Μεσογαίας. Παρακαλούμε επισκεφθείτε τις Ιστοσελίδες ΑΤΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΒΡΑΥΡΩΝΟΣ https://attikoparko.blogspot.com/ για πρόσθετες πληροφορίες που αφορούν την περιοχή.

Τετάρτη, Ιανουαρίου 11, 2006

Στείλτε μας την ηλεκτρονική σας διεύθυνση ...

Γνωρίζουμε 5 μόνο ηλεκτρονικές διευθύνσεις μελών του Οικισμού. Υπάρχουν 150 Μέλη.

Στείλτε μας την ηλεκτρονική σας διεύθυνση, ώστε να διευκολυνθεί η επικοινωνία και η συνεργασία μας.

3 σχόλια:

hardrain είπε...

Εγώ πάλι, θα σας απογοητεύσω, γιατί δεν έχω κάποια πραγματική σχέση με τις σελίδες σας, δεν κατοικώ στον συγκεκριμενο οικισμό.

Απλώς, βρέθηκα εδώ τυχαία και επειδή ο χώρος σας αποπνέει πολιτισμό και ευγένεια, χάρες που σπανίζουν πλεον στη νεοελλάδα,είπα να αφήσω μια Καλημέρα, ευχή για Καλή Χρονιά και Καλή συνέχεια. Γενικώς, χαίρομαι ιδιαίτερα σαν βλέπω στον τόμο μας Πολίτες. Είναι η μόνη δύναμη που μπορεί να διασώσει όση αξιοπρέπεια μας έχει μείνει...Νάστε καλά!

Δημήτριος Σωτηρίου είπε...

Σας ευχαριστώ. Με συγκινήσατε.
Η μητέρα μου ονομάζεται Νεφέλη.
Αν έχετε καιρό και θέλετε, ελάτε στη Βραυρώνα να μας επισκεφθείτε κάποιο Σαββατοκύριακο (τηλ. 22 990 27 304 και 69 72 86 77 96).

hardrain είπε...

Καλήμέρα σας! Τώρα κατάλαβα...έψαχνα να βρω κάποιο μήνυμά σας στο blog μου...

Είμαι πάρα πολύ πιεσμένος αυτή τη στιγμή, θα σας γράψω ξανά πολύ σύντομα, ίσως και σήμερα όταν επιστρέψω στο γραφείο μου. Ασφαλώς και να έρθω να σας βρω, όταν ανέβω στην Ελλάδα. Κατοικώ εδώ και σχεδόν 4 χρόνια στην Κύπρο...Να είστε καλά! Η μητέρας Νεφέλη; Καταπληκτικό, κυρίως γιατί αυτές οι επιλογές ονομάτω μάλλον σπάνιζαν κάποιες εποχές λίγο πιο πίσω από μας...