Την Παρασκευή
31 Ιανουαρίου 2020 φθάνοντας στον Οικισμό διαπιστώσαμε με θλίψη και αγανάκτηση
ότι ο δημοτικός φωτισμός στο κάτω μέρος του Οικισμού ήταν ακόμα σε πλήρη λειτουργία.
Βρίσκεται σε αυτή τη κατάσταση εδώ και ένα περίπου μήνα.
Τα τηλεφωνήματα
μας προς τον δήμο δεν επέφεραν κανένα αποτέλεσμα ούτε και οι επικοινωνία μας με
την εταιρεία Ασφάλειας του Οικισμού.
Βραδινές
ώρες της Παρασκευής τηλεφωνήσαμε στον ΔΕΔΔΗΕ, πρώτα στον αριθμό 11500 και αφού περιμέναμε
αρκετά λεπτά και προφανώς χρεωθήκαμε αρκετά χρήματα, ψάξαμε τις ιστοσελίδες του
βρήκαμε ένα άλλο αριθμό επικοινωνίας τον
211 190 05 00. Για τον οποίο αναφέρεται χαρακτηριστικά «Η κλήση στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών
υπόκειται σε χρέωση με βάση το τιμολόγιο του τηλεπικοινωνιακού σας παρόχου
σταθερής ή κινητής τηλεφωνίας. Εναλλακτικά για την αποφυγή πρόσθετης
επιβάρυνσης μπορείτε να καλείτε στο δεκαψήφιο αριθμό 2111900500».
Μας απάντησε
ένας καλός άνθρωπος (μας έδωσε και το όνομά τους, όπως και εμείς το δικό μας
και τα τηλέφωνό μας) και μας διαβεβαίωσε ότι ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΪΝΕΙ ΑΝΑΓΓΕΛΪΑ ΒΛΑΑΒΗΣ.
Το
Σάββατο 1η Φεβρουαρίου περί τις 12:00 ώρες ο δημοτικός φωτισμός
έσβησε και άναψε κανονικά τις προγραμματισμένες βράδυνες ώρες.
Ηθικό δίδαγμα:
Κανένας δεν ενημέρωσε τον ΔΕΔΔΗΕ, οι υπάλληλοι του δήμου κάνουν ότι θέλουν και
δεν ανταποκρίνονται στα καθήκοντά τους. Ούτε και κανένας άλλος από τον Οικισμό,
αν πιστέψουμε τα λόγια του ανθρώπου με τον οποίο επικοινωνήσαμε στο Κέντρο του
ΔΕΔΔΗΕ, δεν προσπάθησε για να δοθεί λύση στο πρόβλημα.
Μάλλον πρέπει
να αλλάξουν οι νοοτροπίες των Οικιστών και όλοι να αντιληφθούμε ότι έχουμε υποχρεώσεις
και πρέπει να επιδιώκουμε λύσεις. Άλλωστε δεν είναι μεγάλος κόπος η ενημέρωση και
η επιμονή στη συμβολή εξεύρεσης λύσεων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου