Hμερολόγιο για τα καλά, τα στραβά και τα ανάποδα της θαυμάσιας περιοχής Χαμοληάς Βραυρώνος, του Δήμου Μαρκοπούλου Μεσογαίας. Παρακαλούμε επισκεφθείτε τις Ιστοσελίδες ΑΤΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΒΡΑΥΡΩΝΟΣ https://attikoparko.blogspot.com/ για πρόσθετες πληροφορίες που αφορούν την περιοχή.

Τρίτη, Ιουλίου 30, 2024

Ύδρευση, ΔΕΔΔΗΕ και ΟΤΕ οι σύγχρονοι δυνάστες χωρίς λογική και ευθύνες …

Στον Οικισμό Πολυτεχνείου στο δήμο Μαρκοπούλου την Παρασκευή 26 Ιουλίου, εμφανίστηκε συνεργεία του ΟΤΕ προκειμένου να εντοπίσει βλάβη την οποία είχαμε αναφέρει πριν ένα περίπου μήνα.
 
Καθώς πηγαίναμε προς την παράλια και γύρω στις 10 πμ. διαπιστώσαμε ένα αλλοδαπό εργάτη μέχρι τη μέση στο νερό σε εκσκαφή, σε σημείο όπου υπήρχαν ορύγματα που άφησε ανοιχτά ο ΔΕΔΔΗΕ εδώ και 15 τουλάχιστον ημέρες, λόγω έργων υπογειοποίησης των γραμμών μεταφοράς μεσαίας τάσεως.
 
Δε γνωρίζουμε αν ήταν ο δράστης του προβλήματος. αλλά προσπαθούσε απεγνωσμένα να σταματήσει μεγάλη διαρροή του νερού. Δίπλα ένα αυτοκίνητο του ΟΤΕ με κάποιο στη θέση του οδηγού να τηλεφωνεί προφανώς στο δήμο προκειμένου να αντιμετωπιστεί ο χείμαρρος της διαρροής. Ταυτόχρονα αφίχθη και δεύτερο μεγαλύτερο όχημα του ΟΤΕ, που δεν μπορούσε να προσφέρει τίποτε.
 
Μετά από 40-50λετπτα εμφανίστηκε όχημα του δήμου που προσπαθούσε να βρει τις κατάλληλες βάνες για να σταματήσει η παροχή και η διαρροή νερού. Τελικώς επετεύχθη.
 
Ενημερωθήκαν οι κάτοικοί μέσω ΒΑΙΜΠΕΡ ότι το απόγευμα αναμένονταν η επισκευή της βλάβης, η οποία και πραγματοποιήθηκε περί τις 7 μμ.
 
Μέχρι και σήμερα τα ορύγματα παραμένουν ως είχαν την ημέρα της βλάβης και κανείς δεν είναι ενήμερος πότε θα αποκατασταθεί ο δρόμος και το πεζοδρόμιο. Η βλάβη του ΟΤΕ παραμένει ακόμα και στις 30 Ιουλίου 2024.
 
Η τραγική διαπίστωση είναι ότι στο ίδιο σημείο περνούν υποδομές 3 φορέων με ανύπαρκτη  σήμανση, σχέδια και απαράδεκτη συμπεριφορά των συνεργείων των φορέων που καταδυναστεύουν τους πολίτες.
 
Το απαράδεκτο αυτό αλλά συχνό στην περιοχή συμβάν, μας έδωσε την εξής ιδέα:
Κάθε φορέας να έχει ένα συγκεκριμένο χρώμα στα καλώδια, σωληνώσεις και τις όλες υπόγειες γραμμές μεταφοράς ώστε να είναι άμεσα κατανοητή η αντιμετώπισή τους και η ειδοποίηση της αντίστοιχης υπηρεσίας προς άμεση επέμβαση.
 
Βέβαια παραμένει το ερώτημα αν διαθέτουν οι 3 συγκεκριμένοι φορείς τα κατάλληλα μηχανήματα ανίχνευσης των υπογείων εγκαταστάσεων ώστε να αποφεύγονται οι επιβλαβείς και μεγάλη δαπάνης άσκοπες επεμβάσεις;

Δεν υπάρχουν σχόλια: