Hμερολόγιο για τα καλά, τα στραβά και τα ανάποδα της θαυμάσιας περιοχής Χαμοληάς Βραυρώνος, του Δήμου Μαρκοπούλου Μεσογαίας. Παρακαλούμε επισκεφθείτε τις Ιστοσελίδες ΑΤΤΙΚΟ ΠΑΡΚΟ ΒΡΑΥΡΩΝΟΣ https://attikoparko.blogspot.com/ για πρόσθετες πληροφορίες που αφορούν την περιοχή.

Σάββατο, Μαΐου 08, 2021

Επί τέλους οι λογαριασμοί νερού στην πόρτα μας …

Δεν είναι η πρώτη φορά που ακούγαμε ότι οι λογαριασμοί του νερού των καταναλωτών του Οικισμού θα παραδοθούν «σύντομα». 

Βρήκαμε στην είσοδο της οικίας μας το λογαριασμό νερού 2020, το μεσημέρι της 30ης Απριλίου 2021 και έτσι το σίριαλ της υπόθεσης ύδρευσης του Οικισμού είχε ένα κάποιο ενδιάμεσο τέλος. Ο λογαριασμός ύδρευσης έτους 2020, ήταν χωρίς ημερομηνία έκδοσης και ανάλυση των χρεώσεων. Η κατ΄ εμάς πολύκροτη υπόθεση δεν έχει ακόμα τερματιστεί και υπάρχουν πολλές και μεγάλες εκκρεμότητες.

Η υπόθεση ξεκίνησε όταν δόθηκε εντολή του κ. εισαγγελέως (Δεκέμβριο 2020, αν δεν κάνουμε λάθος) για διενέργεια οικονομικού ελέγχου από ορκωτό λογιστή της διαχείρισης της ύδρευσης και εν τέλει του ΔΣ του ΣΥΝΠΕ, για την περίοδο 2016 – 2020. Ο έλεγχος έχει ολοκληρωθεί και τα μέλη του ΣΥΝΠΕ και του Οικισμού πρέπει να ενημερωθούν για τα αποτελέσματα και τις επόμενες ενέργειες του ΔΣ. Πρέπει να σημειωθεί ότι η περίοδος 2019-2020 είναι υπό τον έλεγχο της νέου ΔΣ και άρα ελέγχεται και αυτό για τα θέματα διαχείρισης. Είναι επίσης λογικό το ΔΣ να ζητήσει άμεσα διερεύνηση για τη διαχείριση της ύδρευσης των ετών 2003 – 2016, υπό τον ίδιο διαχειριστή.

Σημειώνεται ότι η καταγγελία στο υπουργείο Οικονομικών έγινε το Δεκέμβριο του 2018!!

Όσον αφορά τους λογαριασμούς της ύδρευσης του Οικισμού παρακαλούμε να αναγράφεται το ποσό χρέωσης απο την ΕΥΔΑΠ, τυχόν προσαυξήσεις από δήμο και όλες προσαυξήσεις που επιβάλλουν οι νόμοι (π.χ. ΦΠΑ) και οι πρόσθετες χρεώσεις που επιβάλλονται από τη διαχείριση, όπως έξοδα συντήρησης του δικτύου και της δεξαμενής, έκδοσης λογαριασμών και τυχόν άλλα. Βρίσκουμε επίσης λογικό να δοθεί από το ΣΥΝΠΕ πλήρης περιγραφή του θέματος της ύδρευσης του Οικισμού, που θα περιλαμβάνει και στοιχεία για τυχόν κακοπληρωτές και άλλους που έχουν μεγάλα χρέη ή αρνούνται τις πληρωμές. Το θέμα αφορά όλους τους καταναλωτές.

Μετά απο 2 σχεδόν έτη λειτουργίας του νέου ΔΣ, οι καταναλωτές πρέπει να πληροφορούνται τακτικά για τις ενέργειες που γίνονται για να εξασφαλίζεται η ποιότητα του παρεχομένου ύδατος μέσω του ιδιόκτητου δικτύου του ΣΥΝΠΕ. Ποια αρχή βεβαιώνει τη καλή κατάσταση της δεξαμενής και αν το δίκτυο είναι απαλλαγμένο από παράγοντες που μπορούν να επιβαρύνουν την υγεία των καταναλωτών, δεδομένης της ηλικίας του;

Παρακολουθώντας τις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου του δήμου, διαπιστώνεται ότι ο ΣΥΝΠΕ έχει θέσει το θέμα της ανάληψης της διαχείρισης του δικτύου από το δήμο (βλέπετε και προηγούμενες αναρτήσεις επί του θέματος στο Ημερολόγιο), αλλά ο δήμαρχος κ. Αλλαγιάννης είναι αντίθετος, επικαλούμενος τη δικαστική εκκρεμότητα ΣΥΝΠΕ – ΕΥΔΑΠ. Η στρατηγική του ΣΥΝΠΕ επί του θέματος πρέπει να είναι διαφανής στους οικιστές.

Φαντάζομαι ότι και τα μέλη του ΔΣ του ΣΥΝΠΕ αν ήταν κάτοικοι του Οικισμού θα είχαν τα ίδια εύλογα ερωτήματα και θα επιθυμούσαν άμεσες και έγκυρες πληροφορίες επ’ αυτών.

Τα στοιχεία για τα μεγάλα ποσά που συγκέντρωνε ετησίως το ΔΣ του ΣΥΝΠΕ πρέπει να δοθούν στη δημοσιότητα και να αποδοθούν ευθύνες αν υπάρχουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια: